پرش به محتوا

طوفان تقاضا برای میلگرد چین

 

قیمت داخلی میلگرد چین ثابت بوده است، اما تقاضا در برخی از مناطق به دلیل طوفان باوی باوی کاهش یافته است.

 

*** بازار داخلی میلگرد چین

شرق چین (شانگهای): ۳،۶۴۰-۳،۶۷۰ یوان (۵۲۷-۵۳۱ دلار) در هر تن، بدون تغییر

بخش شمالی استان ژجیانگ و همچنین استان شاندونگ روز بارانی را سپری کردند، که پیش بینی می شود در استان لیائونینگ نیز اتفاق بیفتد. این طوفان همچنین حمل و نقل در سواحل چین را تحت تأثیر قرار داده و تحویل میلگرد از شمال و شمال شرقی چین به شرق چین را کند کرده است. اما فروشندگان قیمت ها را در طول روز در میان بازار آتی قوی، ثابت نگه داشته اند. منابع گفتند که سودهای اخیر در بازار آتی منجر به افزایش فعالیت تجاری در بازار شده است و تحت تاثیر طوفان قرار نگرفته است.

 

*** بازار صادرات میلگرد چین

شاخص میلگرد صادراتی چین: ۴۸۲٫۵۰ دلار در هر تن، بدون تغییر

شنیده می شود که معاملات مربوط به میلگرد غیر چینی با قیمت معادل حدود ۴۶۰ دلار در هر تن فوب منعقد شده است. اینها بسیار پایین تر از ۴۸۰-۴۸۵ دلار در هر تن فوب است که سازندگان فولاد چینی مایل به فروش در آن هستند.

 

*** شایعات بازار

تولیدکنندگان میلگرد اکنون هیچ سودی ندارند و برخی از آنها در حدود ۵۰ یوان در هر تن متحمل خسارت هستند، اما آنها به دلیل چشم انداز مثبت تقاضا در ماه سپتامبر قصد ندارند تولید را کاهش دهند. اما نرخ بالای تولید اکنون بر قیمت میلگرد فشار می آورد.

 

*** بازار بیلت

بیلت با قیمت ۴،۴۱۰ یوان در هر تن از جمله مالیات بر ارزش افزوده در تنگشان مورد معامله قرار می گرفت. معامله گرانی که نیاز به افزایش موجودی خود دارند، بیلت وارداتی را با قیمت ۴۴۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر در رزرو کرده اند.

 

*** بورس معاملات آتی شانگهای

معاملات آتی میلگرد با قیمت ۳،۷۲۶ یوان در هر تن بسته شد، که نسبت به روز قبل ۲۲ یوان در هر تن افزایش یافته است.

منبع: متال بولتن

The post طوفان تقاضا برای میلگرد چین appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

  قیمت داخلی میلگرد چین ثابت بوده است، اما تقاضا در برخی از مناطق به دلیل طوفان باوی باوی کاهش یافته است.   *** بازار داخلی میلگرد چین شرق چین (شانگهای): ۳،۶۴۰-۳،۶۷۰ یوان (۵۲۷-۵۳۱ دلار) در هر تن، بدون تغییر بخش شمالی استان ژجیانگ و همچنین استان شاندونگ روز بارانی را سپری کردند، که پیش
The post طوفان تقاضا برای میلگرد چین appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21