پرش به محتوا

افزایش قیمت سیم مفتول در شمال و جنوب اروپا

قیمت سیم مفتول اروپا با تقاضای خوبی در بازار روبرو شده است، و به نظر می رسد تامین کنندگان قصد افزایش قیمت در ماه سپتامبر با استناد به هزینه های بالا و رشد تقاضا را دارند.

 

***اروپای جنوبی

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای مفتول داخلی اروپا از ۴۳۰-۴۴۰ یورو به ۴۴۰-۴۵۰ یورو (۵۱۹-۵۳۱ دلار) در هر تن افزایش یافته است.

در ایتالیا فعالیت تجاری پس از استراحت سه هفته ای طولانی در تابستان، این هفته از سر گرفته شد. منابع قیمت “کارآمد” برای سیم مفتول در ایتالیا را ۴۳۵-۴۴۰ یورو برای هر تن اعلام کردند، که در مقایسه با سطح قبل از تعطیلات ۵-۱۰ یورو در هر تن افزایش یافته است. برخی از تولیدکنندگان هنوز از بازار غایب بودند، اما شرکت کنندگان انتظار دارند که هفته آینده با قیمت های بالایی در ماه سپتامبر بازگردند.

منبعی گفت:” در حال حاضر رزرو با قیمت ۴۴۰-۴۵۰ یورو در هر تن انجام می شود، اما تناژهایی که می توانید با این قیمت دریافت کنید محدود است. ما قصد داریم هفته آینده قیمت های سپتامبر را اعلام کنیم و قصد ما این است که ۱۰-۲۰ یورو در هر تن افزایش دهیم.”

عدم وجود پیشنهادات رقابتی از روند صعودی بازار در ماه سپتامبر حمایت می کند. یکی از خریداران گفت:” هیچ وارداتی وجود ندارد. این به این دلیل است که قبلاً از سهمیه واردات استفاده شده است و پیشنهادات فعلی از ترکیه برای تحویل اکتبر کاملاً زیاد است.”

در اسپانیا مفتول با قیمت ۴۳۵-۴۴۰ یورو برای هر تن معامله شد، اما شرکت کنندگان بازار نیز انتظار دارند قیمت ها در ماه سپتامبر افزایش یابد. یکی از معامله گران در اسپانیا گفت:” کارخانجات سعی خواهند کرد با توجه به روند صعودی قراضه، قیمت مفتول در سراسر اتحادیه اروپا حدود ۵-۱۰ یورو در هر تن افزایش یابد.”

دراین باره بیشتر بخوانید: قیمت جهانی میلگرد

***اروپای شمالی

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای سیم مفتول داخلی اروپا ۴۵۰-۴۶۰ یورو در هر تن بود، در حالیکه هفته قبل قیمت آن ۴۴۰-۴۶۰ یورو به ازای هر تن بوده است. منابع اعلام کردند که خرید در بسیاری از کشورها به دلیل بهبود بخش ساخت و ساز، خوب است. چندین منبع گفتند که تولیدکنندگان اروپای شمالی اعلام کرده اند که می خواهند حداقل ۲۰ یورو به ازای هر تن در ماه سپتامبر با هزینه های بالا و افزایش تقاضا، افزایش دهند.

یکی از خریداران در منطقه بنلوکس گفت:” اکثر کشورها سهمیه سه ماهه خود را استفاده کرده اند و مقدار جدید آن در ماه اکتبر باز خواهد شد. ما کمبود مواد داریم و کارخانجات از این موضوع مطلع هستند.” منبعی گفت:” میزان مصرف قبل از تعطیلات بسیار بالا بود و حجم معاملات در ماه اوت حتی بیشتر از سال گذشته بود، بنابراین انتظار داریم که در سپتامبر در حالی که تقاضا در حال رشد است تحولات مشابهی داشته باشیم.”

منبع: متال بولتن

The post افزایش قیمت سیم مفتول در شمال و جنوب اروپا appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

قیمت سیم مفتول اروپا با تقاضای خوبی در بازار روبرو شده است، و به نظر می رسد تامین کنندگان قصد افزایش قیمت در ماه سپتامبر با استناد به هزینه های بالا و رشد تقاضا را دارند.   ***اروپای جنوبی ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای مفتول داخلی اروپا از ۴۳۰-۴۴۰ یورو به ۴۴۰-۴۵۰ یورو (۵۱۹-۵۳۱ دلار)
The post افزایش قیمت سیم مفتول در شمال و جنوب اروپا appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21