پرش به محتوا

روند صعودی قیمت قراضه مکزیک همچنان ادامه دارد

قیمت قراضه مکزیک در هفته منتهی به جمعه ۲۱ اوت افزایش یافته است، و به روند صعودی خود ادامه می دهد.

به گزارش آرتان پرس، منابع گزارش دادند که حداقل یک شرکت در منطقه نزدیک شهر شمالی مونتری قیمت خود را تقریباً به ۱۰۰-۲۰۰ پزو (۵-۹ دلار) در هر تن افزایش داده است. در حالی که مصرف کننده دیگری در منطقه باژو مرکزی قیمت خود را به ۲۰۰-۳۰۰ پزو برای هر تن افزایش داده است.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای قراضه No1 busheling 5،۹۵۰ پزو (۲۷۱ دلار) به ازای هر تن بود، که در مقایسه با هفته گذشته ۵۰ پزو افزایش یافته است. همچنین ارزیابی صورت گرفته برای قراضه No1 heavy melt 5 هزار و ۴۰۰ پزو در هر تن بوده است، که ۱۰۰ پزو در هر تن افزایش یافته است.

 

*** قراضه No1 busheling مکزیک

ارزیابی صورت گرفته برای قراضه No1 busheling مونتری برابر با ۵ هزار و ۹۵۰ پزو برای هر تن بوده است. در میان دلایل افزایش قیمت ها، منابع از بهبود تدریجی بخش تولید مکزیک خبر دادند. محدودیتهای مربوط به کووید-۱۹ همچنان در این کشور کم است. منبعی گفت:” بهبود تدریجی در ماه ژوئن آغاز شده است و امروز نیز قابل لمس است.” یکی دیگر از دلایل خوش بینی در بازار مکزیک انتظار می رود قیمت ها در ایالات متحده، به ویژه در میانه غربی باشد.

فعالان بازار از عرضه کم قراضه No1 busheling در کشور خبر دادند، با وجود این که تقاضا برای این درجه پایین است.همچنین افزایش تقاضا برای نمرات دیگر به حفظ قیمت ها نیز کمک می کند. در ۲۴ اوت ، ارزیابی صورت گرفته برای قراضه ۳ft در قیمت ۵۹۰۰ پزو در هر تن ثابت بوده است. در حالیکه در باژو به اندازه ۱۵۰ پزو افزایش یافته و به ۵۸۰۰ پزو در هر تن رسید. براساس داده های بانک مکزیک، ​​۲۲٫۰۹ پزو معادل ۱ دلار بوده است.

منبع: متال بولتن

The post روند صعودی قیمت قراضه مکزیک همچنان ادامه دارد appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

قیمت قراضه مکزیک در هفته منتهی به جمعه ۲۱ اوت افزایش یافته است، و به روند صعودی خود ادامه می دهد. به گزارش آرتان پرس، منابع گزارش دادند که حداقل یک شرکت در منطقه نزدیک شهر شمالی مونتری قیمت خود را تقریباً به ۱۰۰-۲۰۰ پزو (۵-۹ دلار) در هر تن افزایش داده است. در حالی
The post روند صعودی قیمت قراضه مکزیک همچنان ادامه دارد appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21