پرش به محتوا

افزایش قیمت داخلی کویل گرم در اروپا

قیمت داخلی کویل گرم در اروپا افزایش یافته است و این امر به دلیل عدم واردات رقابتی و کاهش تولید داخلی است.

شاخص روزانه کویل گرم داخلی اروپای شمالی ۴۴۳٫۷۵ یورو (۵۲۳٫۴۰ دلار) در هر تن بوده است، که به اندازه ۱۰ یورو در هر تن افزایش یافته است.این شاخص نسبت به هفته گذشته به میزان ۲۴٫۵۸ یورو و نسبت به ماه گذشته به اندازه ۳۵٫۵۴ یورو افزایش یافته است.

هفته گذشته یک سازنده بزرگ پیشنهاد خود را به ۵۰۰ یورو برای هر تن افزایش داد، اما پس از اینکه خریداران آن را “غیرقابل اجرا” قلمداد کردند، در ارزیابی قرار نگرفت. با این حال، پیشنهادهای بالا نشان می دهد که کارخانه های فولاد به محض بازیابی فعالیت بازار، که به احتمال زیاد اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر خواهد بود، بر افزایش قیمت کویل گرم اصرار خواهند داشت.

برای مشاهده قیمت کلیک کنید: قیمت ورق گرم در ایران

 

***کسادی فصلی بازار

اگرچه خرید و فروش تا اواسط ماه آگوست ضعیف مانده است، قیمت کویل گرم داخلی در اروپا از اواخر ماه جولای به تدریج در حال افزایش است.

خریداران به تولید کنندگان اروپایی روی آورده اند، زیرا هیچ ماده جایگزینی از خارج از کشور به اتحادیه اروپا وارد نمی شود. در همین زمان، فولادسازان اروپایی عملیات خود را پس از قرنطینه مربوط به Covid-19 به طور کامل از سر نگرفته اند. در نتیجه خریداران مجبور به پذیرش افزایش قیمت شدند.

یک تولید کننده کویل گرم در اروپا شمالی گفت:” تقاضا خوب است، این یک وضعیت عادی برای اواخر تابستان و اوایل سپتامبر است.” وی افزود:” موجودی در سطح مطلوبی قرار دارد، اما خریداران آماده مذاکره در مورد معاملات جدید با قیمت های بالاتر هستند، زیرا تنها تعداد خیلی کمی پیشنهادات وارداتی در بازار وجود دارد و در مقایسه با قیمت های داخلی بسیار بالا هستند. علاوه بر این، ظرفیت کوره های انفجاری کم است، و این باعث افزایش قیمت ها می شود.”

 

***هزینه سنگ آهن و تحقیقات ضد دامپینگ

افزایش هزینه های سنگ آهن، تحقیقات ضد دامپینگ در مورد کویل گرم ترکیه توسط اتحادیه اروپا و همچنین سخت شدن اقدامات حراست از واردات، همچنان از افزایش قیمت های داخلی حمایت کرده است. در این میان، پیشنهادهای رسمی کویل گرم در ایتالیا با قیمت ۴۷۰ یورو برای هر تن گزارش شده است، و منابع بازار پیش بینی می کنند که معاملات در سطح ۴۳۰-۴۴۰ یورو برای هر تن در اوایل ماه سپتامبر، هنگامی شروع فعالیت بازار انجام شود.

منبع: متال بولتن

The post افزایش قیمت داخلی کویل گرم در اروپا appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

قیمت داخلی کویل گرم در اروپا افزایش یافته است و این امر به دلیل عدم واردات رقابتی و کاهش تولید داخلی است. شاخص روزانه کویل گرم داخلی اروپای شمالی ۴۴۳٫۷۵ یورو (۵۲۳٫۴۰ دلار) در هر تن بوده است، که به اندازه ۱۰ یورو در هر تن افزایش یافته است.این شاخص نسبت به هفته گذشته به
The post افزایش قیمت داخلی کویل گرم در اروپا appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21