پرش به محتوا

افت ۲۵ درصدی تولید فولاد خام آلمان

تولید فولاد خام آلمان در ماه جولای با ۲۴٫۷۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل به دلیل کاهش ظرفیت برای تعادل افت تقاضا ناشی از بیماری همه گیر  Covid-19 مواجه شده است.

تولید فولاد خام آلمان در جولای سال ۲۰۲۰ به ۲٫۴۲ میلیون تن رسید، در حالیکه در دوره مشابه سال ۲۰۱۹، ۳٫۲۲ میلیون تن بوده است. میزان تولید جولای ۲۰۲۰ نزدیک به کمترین نقطه تولید در آلمان است.

 

***اقدامات مربوط به  Covid-19

به گفته منابع بازار، تعدادی از سازندگان فولاد اروپا به دلیل رکود تقاضا در دوران کروناویروس، تجهیزات را متوقف کردند و یا تولید را کاهش دادند و با وجود کاهش محدودیت ها، بازده همچنان کاهش می یابد. میزان تولید فولاد از کوره های اصلی اکسیژنی آلمان (BOF) که عمدتاً در تولید محصولات فولادی تخت استفاده می شود، به اندازه ۲۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

 

***شاخص ورق گرم

شاخص روزانه ورق گرم داخلی اروپای شمالی ۴۳۳٫۷۵ یورو (۵۱۱٫۶۰ دلار) به ازای هر تن بوده است. که به اندازه ۱٫۸۷ یورو افزایش یافته است. این شاخص بر اساس معاملات و قیمت های قابل دستیابی ۴۳۰-۴۴۰ یورو در هر تن ارزیابی شده است.

یک سازنده فولاد این هفته پیشنهادات خود را به ۵۰۰ یورو برای هر تن افزایش داده است، اما خریداران آن را بعنوان “غیرقابل اجرا” در این فهرست درج نکرده اند. با این وجود پیشنهادهای بالا نشان می دهد که کارخانه های فولاد به محض بهبود فعالیت بازار، که به احتمال زیاد اواخر اوت یا اوایل سپتامبر خواهد بود، بر قیمت های بالا برای ورق گرم اصرار خواهند داشت. افزایش قیمت ورق گرم عمدتاً با کاهش تولید کارخانجات داخلی همراه با عدم پیشنهادات رقابتی برای واردات انجام می شود.

 

***میلگرد

در نهایت، ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای میلگرد داخلی اروپای شمالی ۴۵۰-۴۶۰ یورو در هر تن بوده است.

منبع: متال بولتن

The post افت ۲۵ درصدی تولید فولاد خام آلمان appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

تولید فولاد خام آلمان در ماه جولای با ۲۴٫۷۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل به دلیل کاهش ظرفیت برای تعادل افت تقاضا ناشی از بیماری همه گیر  Covid-19 مواجه شده است. تولید فولاد خام آلمان در جولای سال ۲۰۲۰ به ۲٫۴۲ میلیون تن رسید، در حالیکه در دوره مشابه سال ۲۰۱۹، ۳٫۲۲ میلیون تن
The post افت ۲۵ درصدی تولید فولاد خام آلمان appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21