پرش به محتوا

افزایش قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه ایالات متحده

پس از اینکه خریداران قیمت پایین را احساس کردند، قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه در ایالات متحده برای دومین هفته صعود کرد و همین امر باعث تکمیل ظرفیت سفارشات سه ماهه سوم کارخانه ها شد.

*** قیمت کویل سرد و کویل گالوانیزه گرم

ارزیابی قیمت هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد سرد فولادی ایالات متحده در روز پنج شنبه ۲۰ آگوست به ۳۲٫۵۰ دلار در هر پنجاه کیلو (۶۵۰ دلار در هر تن کوتاه) افزایش یافت. این رقم نسبت به ۱۳ آگوست افزایش ۱٫۶ درصدی از ۳۲ دلار در هر پنجاه کیلو داشت.

ارزیابی قیمت Fastmarkets برای کویل گالوانیزه گرم فولادی در روز پنجشنبه به ۳۲٫۵۰ دلار در هر پنجاه کیلو رسید. این رقم در هفته گذشته ۳۲ دلار بر پنجاه کیلو بود. این نخستین بار در سال جاری است که قیمت هر یک از دو مورد، هفته های متوالی رشد قیمت داشته است. قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه گرم در اوایل ماه آگوست، ۳۱ دلار بر پنجاه کیلو بودند.

 

*** دلیل افزایش قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه گرم

زمان اوج کار برای تولید کویل نورد سرد تقریباً از یک هفته به هشت هفته رسید. زمان اوج کار برای تولید کویل گالوانیزه از شش تا نه هفته بود. به گفته فعالان بازار ، خریداران ورق برای اولین بار از زمان بیماری همه گیر Covid-19 ، قراردادهای خود را تلفیق می کنند. این باعث افزایش سفارشات کارخانجات در سپتامبر و اکتبر شد. در نتیجه ، سازندگان فولاد “احساس قدرت” می کنند و از این رو می توانند قیمت های را افزایش دهند.

*** زمزمه های بازار

یک خریدار گفت: “کارخانه های تولیدی در حال پر شدن هستند ، بنابراین با قیمت گذاری خود احساس امنیت بیشتری می کنند. شما این قیمت های فوق العاده کم را دیگر نمی گیرید.”

به گفته یک توزیع کننده میانه غربی که بیشتر با مشتریان تجارت کرده است، ویروس همه گیر Covid-19 همچنان باعث ناراحتی مسئولان بهداشت عمومی شده است و سیاست های مقابله با آن هنوز هم اقتصاد را مختل کرده است. اما بخش تولید توانسته است فعالیت کند و به تدریج در حال پیشرفت است. پس از آن که از یک ماه پیش تلاش برای افزایش کارخانه های یکپارچه در سطح جهانی ادامه داشته است، برخی از فعالان بازار انتظار دارند که قیمت ورق دوباره افزایش یابد.

یک توزیع کننده میانه غربی در ۲۰ آگوست گفت: “کارخانه ها نمی توانند فروش ارزان قیمت فولاد را ادامه دهند. در هفته آینده افزایش قیمت از سوی کارخانجات وجود خواهد داشت.”

به گفته یک توزیع کننده دوم ساحل شرقی ، افزایش بیشتر قیمت ورق ممکن است پایدار نباشد. این توزیع کننده گفت: “من نمیتوانم بگویم که قیمت فولاد چگونه در طول سال آینده با تمام ظرفیت ها تغییر میکند.”

طبق گزارش ها ، کارخانه های تولید فولاد در حال حاضر به سختی بیش از ۶۰ درصد ظرفیت دارند. هر کسی که فکر کند اقتصاد رونق دارد ، اشتباه فکر میکند. فقط چند شرکت سخت مشغول هستند و در کل بخش بزرگی از صنعت افول کرده است.

منبع: متال بولتن

The post افزایش قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه ایالات متحده appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

پس از اینکه خریداران قیمت پایین را احساس کردند، قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه در ایالات متحده برای دومین هفته صعود کرد و همین امر باعث تکمیل ظرفیت سفارشات سه ماهه سوم کارخانه ها شد. *** قیمت کویل سرد و کویل گالوانیزه گرم ارزیابی قیمت هفتگی Fastmarkets برای کویل نورد سرد فولادی ایالات متحده
The post افزایش قیمت کویل نورد سرد و گالوانیزه ایالات متحده appeared first on آرتان پرس | مرجع رسمی اطلاع رسانی فولاد.

جست و جو در آرتان استیل


Warning: fopen(artantahrir.com/.htaccess): failed to open stream: No such file or directory in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 19

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 20

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/uqgtijod/public_html/index.php on line 21